kondratio: (Default)
[personal profile] kondratio
На пике своей активности - в 1946-47 годах всего по лесах находилось около 100 000 боевиков. Еще столько-же тайных агентов жило в городах.
Когда к началу 50-х их активность пошла на спад, а десятки тысяч бендеровцев были отправлены в лагеря,  возникло то, чего коммуняки совсем не ожидали.
До прихода бандеровцев, основной контингент ГУЛАГа были советские терпилы, которых чморили, сотрудничавшие с администрацией  уголовники. Когда в лагеря попали бандеровцы, ситуация начала стремительно меняться.
Кто они были - они были иностранцами, под совком почти не жившие, с опытом партизанско-диверсионных операций, виртуозы конспирации, многие обучались и служили в СС. И самое главное - бандеровцы откровенно презирали советскую власть и всячески с ней боролись (тогда как даже многие политические зэки ГУЛАГа чуть ли не молились на Сталина).
Попав в лагеря, бандеровцы быстро подавили уголовников и стукачей и взяли власть в свои руки. К 1951-1952 годам почти все ключевые лагеря контролировались бандеровцами. Даже органы МГБ были вынуждены признать, что теряют контроль над ГУЛАГом.
Но бандеровцы не просто взяли власть в лагерях, они наладили связь с украинским подпольем и ЦРУ. Их идея была проста  - лагеря находятся в глубокой Сибири и на Востоке совка, а вокруг огромная незаселенная территория. Они поднимают восстания в лагерях, а США (благо Аляска относительно недалеко) обеспечивает их оружием. Таким образом они могут взять под контроль большие районы совка и организовать что-то типа ДНР-ЛНР.
Когда Сталин умер - то провели амнистию уголовников, но политических не выпустили. Этот повод вызвал недовольство лагерной массы, чем и воспользовались бандеровцы, организовав несколько показательных восстаний в лагерях.
Восстания были подавлены, но московский режим быстро понял к чему идет и уже с 1954 начал смягчать режим и выпускать политических, а к 1956 этот процесс пошел во всесь размах. К 1960 почти всех бендеровцев отпустили по домах (кроме самых ярых) и ГУЛАГ ликвидировали.

Вы поняли кто такие бандеровцы и что они собой представляли? Вы понимаете что в современной Украине бандеровцев нет и быть не может?

Когда началась Вторая Чеченская война, один из видных чинов РФ заявил - "Для искоренения чеченского бандитизма мы будем использовать опыт подавления бандеровцев в Западной Украине". Он сказал правду. И вот почему.
Сейчас никто не говорит как такую мощную силу как бандеровцы совок смог нейтрализовать. Украинские националисты рассказывают легенды как орды большевиков во много превышая в количестве и качестве бандеровцев один за одним убивали или сажали героев.
Ватники будут рассказывать, как добрестные каратели НКВД выжигали "националистическую сволочь".
Правду сейчас говорить не принято. А зря - это очень поучительно.
Бандеровцев в Украине (как и лесных братьев в Прибалтике) нейтрализовали таким же способом, как и чеченских абреков - деньгами.
Столкнувшись с такой серьезной угрозой как ОУН, и понимая, что воевать обычными методами с ними можно десятилетиями, а граница и НАТО рядом, сталинский режим применил те методы, кторые раньше никогда бы не применил.
Во-первых, репрессии в послевоенной Галиции были смягчены, и были намного легче, чем в других регионах совка. Фактически была сохранена довоенная западноукраинская интеллигенция. Да и позже советский режим на Западной Украине был намного мягче чем в среднем по стране. Так была известна поговорка, что во Львове советской власти нет и никогда небыло.
Во-вторых, бандеровцев, добровольно сдавшихся властям, не наказывали вообще. Пришел из леса, сдал винтовку, и живи себе спокойно.
В-третьих, советская власть начала закачивать в западные области огромные деньги. До того отсталый регион, активно индустриализировался. Появилась работа и деньги. Зная склонность западенцев к езде на заработки, совок, который активно осваивал Сибирь, предложил западенцам ездить туда на работу и много за это платил. Так мало кто знает, что сейчас значительная часть менеджмента Газпрома - из Ивано-Франковской области.
В-четвертых, поскольку у западенцев большая тяга к образованию во всех его формах (от технического до музыкального), а поляки украинцев в этом ущемляли, на Западе Украины совок понастроил множество хороших школ и ВУЗов. А поскольку в остальной Украине совок или выбил гуманитариев, или сделал гуманитарное образоание непрестижным, то когда началась перестройка именно западенцы взяли под контроль украинскую гуманитарию - от идеологии до искусства.
В-пятых, западные области очень неплохо снабжались. Так по уровню снабжения товарами и вообще, по качеству жизни, западные регионы Украины были намного выше чем среднесоветские. Особенно хорошо, (почему не знаю),  снабжался Тернополь.

То есть ярых антисоветчиков и боевиков победили методом, известным еще со времен Македонского - ослом, груженным золотом.
И таким же способом, Кремль успокоил Северный Кавказ. 

Date: 2016-11-20 08:18 pm (UTC)
From: [identity profile] rsi-12-k.livejournal.com
Тут можно добавить еще то что их не погнали на убой брать берлин.
Была дискуссия в кремлевских верхах мобилизовать или нет жителей галичины когда ее займет красная армия.
Хрущев уговорил что западные украинцы воевать будут, но мобилизовали всего 10 тысяч человек.

Date: 2016-11-20 08:23 pm (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
их побаивались мобилизовывать - представлете себе, что какой-то перец который еще недавно был каким-то унтершарфюрером СС, попадает в советскую армию?

Date: 2016-11-20 08:35 pm (UTC)
From: [identity profile] rsi-12-k.livejournal.com
Это да, а еще становится оператором РСЗО катюша или танкистом Т-34 или ИС. И тогда бы пели не лента за лентой набої подавай, а что то вроде снаряд за снарядом подавай.
Да многие бы не выжили, но те кто пришел бы домой уже умели пользоваться модерной техникой да и в городских условиях.

Date: 2016-11-20 08:28 pm (UTC)
From: [identity profile] smprofi.livejournal.com
всего по лесах находилось около 100 000 боевиков - скудова дровишки?
а ничего, что в пиковом случае списочный состав бИндеровцев достигал аж 10 (десять) тыщ человек?

Date: 2016-11-20 08:54 pm (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
тебя в гугле забанили?
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0ahUKEwiiiejRmbjQAhXC1ywKHSR7AccQFghOMAc&url=http%3A%2F%2Firbis-nbuv.gov.ua%2Fcgi-bin%2Firbis_nbuv%2Fcgiirbis_64.exe%3FC21COM%3D2%26I21DBN%3DUJRN%26P21DBN%3DUJRN%26IMAGE_FILE_DOWNLOAD%3D1%26Image_file_name%3DPDF%2FNznuoai_2013_20_5.pdf&usg=AFQjCNE2lEIQgOEl7yvqU2tb7nqyNIMaYQ&sig2=GGc1S4Qz2jHPCo9vBp-yTg&cad=rja

Date: 2016-11-20 09:02 pm (UTC)
From: [identity profile] aryan-magic.livejournal.com
Ну я например, в Раше живу и учился по уже россиянским учебникам ( школу в 2011 закончил), там по бандеровцам цифры куда больше упоминались.

Даже может и 150 тыс. Но это за все время с конца 30ых. Точные цифры не помню. Но это огромная армада. Всякие ИГИЛы и Талибаны меньше в 2-3 раза по численности.

Date: 2016-11-20 09:47 pm (UTC)
From: [identity profile] rsi-12-k.livejournal.com
Через РПАУ имени батьки Махно прошло около 300 тысяч человек с пиком 100-120 тысяч.
Через УПА прошло около 500 тысяч человек.
Тут стоит заранее бы сказать что махновцы на порядок были деморализованы в связи с прелестями первой мировой. А вот бендеровцы толком войны второй мировой и не видели, по этому в войска шли охотно.

Date: 2016-11-20 10:17 pm (UTC)
From: [identity profile] aryan-magic.livejournal.com
Да, притом, что население Галиции, Буковины и Волыни (откуда были основные "рекруты") было совсем небольшим по численности. Это не какие-то там перенаселенные края. Причем, до войны, в которых жило половина поляков ( в крупных городах особенно) и еще куча жидов.

При таком количестве прошедших- это означает фактически тотальное восстание . Просто если посчитать участников и еще их семьи ( которые помогали им с едой , укрытием и тд)- то цифры выйдут под все 2 млн.

Date: 2016-11-21 02:16 am (UTC)
From: [identity profile] hellfish3000.livejournal.com
Какой ты Ариан магик нахуй? Ариан магик гитлера почитали.. А ты Подпиндосник вонючий!

Date: 2016-11-22 10:10 am (UTC)
From: [identity profile] fantaamas.livejournal.com
а вы значит не подпиндосник? )

Date: 2016-11-20 10:49 pm (UTC)
From: [identity profile] kot-pafnusha.livejournal.com
Тема интересная,
но требующая глубокого ист. исследования,
а не теории )))!

Date: 2016-11-21 07:16 am (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
Вам из Москвы, как всегда виднее)))
По восстаниях в лагерях в сети полно материалов. Правда если в РФ запретят Гугл, то искать будет тяжело)))
По подавлению бандеровщины материалом мало - так я об этом и описал как абориген а не вумный историк.

Date: 2016-11-21 07:45 am (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
http://ttolk.ru/2016/10/11/%d0%be%d0%b4%d0%bd%d0%be%d0%bb%d0%b0%d0%b3%d0%b5%d1%80%d0%bd%d0%b8%d0%ba-%d1%81%d0%be%d0%bb%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%86%d1%8b%d0%bd%d0%b0-%d0%b7%d0%b0%d1%87%d0%b5%d0%bc-%d0%b2%d1%8b-%d1%82%d0%b5/

Date: 2016-11-21 12:06 am (UTC)
From: [identity profile] boykivsvit.livejournal.com

Шановний пане,  не до кінця зрозумів реверанси в сторону СС. Можна прикинути, скільки чоловік які навчались по методиці підготовки військ СС могли в подальшому брати активну участь в боєвих діях в ЗУ. Все згадую по памяті можу деякі дати сплутати.
  Про створення дивізії (14ї ваффен СС "Галичина")  було оголошено десь на початку 1943 року.  Сама ідея розроблялась оуніцями мельниківського крила, які були помірковані по стосунку до німців. Ідея полягала в тому , щоб використати успішний досвід 14 року УССів ( Українських Січових Стрільців) коли патріотичну молодь Галичини озброїли і навчили воювати в Австрійській армії. Мельниківців бандерівцями називати не можна, бо ті і тамті сильно образяться. )) ОУНівці крила б  вже в процесі створення дивізії, побачили суспільний резонанс і ентузіазм населення вже в процесі пробували осідлати процес і почали засилати своїх агентів на різні становища в дивізію. Відразу хочу нагадати всім хто східніше від Збруча живе, що німці для галичан і галичани для німців були явищами звиклими і природніми ще по памяті "бабці Австрії" , як тут досі називають Австро- Угорську імперію.Тому режим окупації Галичини був на порядки мякший від наприклад Волині і того що називається смішним словом Україна. Разом з німецькими частинами всього лиш 30 років тому воювали в одних окопах ССтрільці проти Росії. Всеодно тоді і зараз для галичан гірше НКВД МГБ і КГБ ніколи нічого не було. Тому хоч вермахт хоч СС , аби тільки не то обдерте бидло зі Сходу. А 1939- 1941 роки стали для галичан чудовою мотивацією.
    Отже, добровольцями в Дивізію зголосилось коло 80 тис.чоловіків. Кажуть сам Гімлер отримав таку дозу ентузіазму від проявленого галичанами ентузіазму , що навіть виношував ідеї створити ще дивізію Карпатен і Лємберг. Врешті з них всіх відібрали трохи більше 11 тис чол. Наскільки памятаю повна дивізія по штату в німців складалась саме з такої кількості вояк. В липні 1943го дивізійників відправили на навчання і навчали до травня - червня 1944го.
   В липні 1944го дивізія попала під роздачу коло Бродів. Звідси можна спробувати порахувати скільки " бандерівців " були з підготовкою СС.   ( До речі хтось в мемуарах згадував, що офіцери Вермахту признали загальновійськову методику підготовки СС більш ефективною від вермахтівської). Але потрібно визначитись спочатку кого ми називаємо бандерівцями. Бандерівці , то дуже далеко не всі жителі Галичини як то прийнято вважати на диких східних просторах. Феншуйний бандерівець, це член організації ОУН крила Б.Скільки таких було - мені шукати ліньки а по памяті не памятаю. Може кілька тисяч назбирається. ОУНівці крила М, це вже не бандерівці, а Мельниківці. А рядовий воїн УПА то далеко ще не бандерівець. Та й самих УПА існувало в якийсь час не то 3 не то 5 штук.
  


  

Date: 2016-11-21 12:06 am (UTC)
From: [identity profile] boykivsvit.livejournal.com

Після розгрому під Бродами в Ужгороді на збірному пункті зібралось до 3 -5 тис чоловік з дивізії. В більшості обозники і тилові служби які пережили вихід з оточення. Маємо ще 6 тис дивізійників максимум. Я думаю, що максимум до 2 тис були втрати вбитими . Якщо цю цифру перемножимо на три і отримаємо кількість поранених, яких би мало бути при такій кількості вбитих, то отримане число нам скаже, що бандерівців які розсіялись з 14 СС в загони УПА або не бандерівців які просто пішли додому , оскільки були всі не далеко від своїх домів, були десятки або сотні. Якщо хтось знайде цифру,  що таких , які отримали підготовку СС і далі вступили в лави ОУН б і в подальшому воювали в УПА було більше 1000, то я сильно здивуюсь. Хоча ще повірю. Але якщо 10 тис , ну то вибачайте. От і маємо що на приблизно 100тис УПА процент ССівців буде дуже не великим.
  Тепер про унтерштурм фюрерів галицького походження. Їх не було. Практично всі офіцери були вкомплектовані з німців , оскільки підготованих своїх до сучасної війни просто не було, а ті які були зразка  ще 14 го року німцями не признавались. Тому відразу були окремо на навчання так званих підстаршин ( типу єфркєейторів сержантів старшин)  відправлені якась кількість здібніших солдат. Дехто з них за чудові показники в навчанні були відправлені на офіцерські курси, де і вчилися до самої капітуляції. Та і НКВД і всякі там СМЕРШІ і МГБ і ще хто зна яке бидло, хоч і було бидлом , але були далеко не ідіотами. Тому попасти в радянську армію когось з унтерштурм фюрерів навіть якщо б такі були , то з розряду фантастики.
     Щодо постачання і навчання Галичан в радянський час. Суцільна маячня. Не треба приписувати сильну гуманітарку Радянському Союзу. Сильна гуманітарка Галичан йде коренями ще в часи тої Галичини яка була частиною Великої Хорватії, яка пізніше взяла під контроль Київ і розгорнула свою державу від моря до моря, яка своїм гуманітарним і елітарним потенціалом нагодувала Литву і  Польщу, ( як і східняки Росію) , а вже в новітній час сила духу маленького народу в кілька мільйонів чоловік бере витоки ще з кінця 19го. Австріяки не першкоджали особливо розвивати цей дух, поляки перешкодити не змогли при бажанні. Тому виховання національного духу тривало близько 70 років не менше до початку війни 1939 року. . Це дозволило в 18му році створити маленьку але чітко організовану ЗУНР з одною з найбоєздатніших армій на просторах пізнішого СРСРу, створити підпілля в часи Польщі, створити підпілля і розгорнути підпільну армію , взяти під контроль великі площі 1943 -1948 рр. Але по законам війни, все це згинуло під пресом війни, еліту цього руху вибили і розсіяли по еміграціям, а та гуманітарна освіта яку вже отримували в СРСР на мою думку є однією з причин чому ніяких бандерівців зараз нема і бути не може. Як казав мій знайомий , всі справжні українці давно в Канаді. А тут залишився обезголовлений  не навчений і не підготовлений народ. Але на диво в нього і зараз десь береться  сила на такі дурні проекти як майдани і україна.


  Тому пане Кондратіо, як завжди в гуманітаріїв, напрямок думок в статті вірний, багато чого підтримую,  а от з деталями просто жопа. Стеоретипна східняцька жопа.Вибачте за бойківську говірку )))

Date: 2016-11-21 07:25 am (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
Західняки так само зле знають свою історію, як і східняки.
Ви написали багато цінного, але це і так загальновідомо, і статей та книг про це багато уже є. Я зумисне спростив і не влазив у їхні розбірки - Мельниківці, Бульбаші і т.д.
Я ж пишу про те, про що пишуть мало або взагалі не пишуть.
Щодо Великої Хорватії - утримаюсь від коментарів.
Щодо СС - тут справа не в "Галичині", а в тому, що багато націоналістів пройшли навчання диверсійній роботі у німців.
Щодо мене і жопи, то деякі мої далекі родичі були в бандерівцях, і від них я багато про це дізнався, коли ще був совок, а ви пішки під стіл ходили))) а в Києві моїм сусідом, до речі, був Кук.

Date: 2016-11-21 04:37 pm (UTC)
From: [identity profile] kuberaja.livejournal.com
В июне 1941-го, НКВД выявили подпольную организацию ОУН в 31-м Отдельном Инженерно-противохимическом батальоне РККА.

Date: 2016-11-21 05:04 pm (UTC)
From: [identity profile] bobtenelli2.livejournal.com
Исходя из того, что знаю от людей, проживавших в тех местах, про которые Вы пишете, Кондратио, то методы разные применялись. Но суть одна - народ нельзя победить, им зато можно манипулировать, причем иногда достаточно долгое время

Date: 2016-11-20 08:18 pm (UTC)
From: [identity profile] rsi-12-k.livejournal.com
Тут можно добавить еще то что их не погнали на убой брать берлин.
Была дискуссия в кремлевских верхах мобилизовать или нет жителей галичины когда ее займет красная армия.
Хрущев уговорил что западные украинцы воевать будут, но мобилизовали всего 10 тысяч человек.

Date: 2016-11-20 08:23 pm (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
их побаивались мобилизовывать - представлете себе, что какой-то перец который еще недавно был каким-то унтершарфюрером СС, попадает в советскую армию?

Date: 2016-11-20 08:35 pm (UTC)
From: [identity profile] rsi-12-k.livejournal.com
Это да, а еще становится оператором РСЗО катюша или танкистом Т-34 или ИС. И тогда бы пели не лента за лентой набої подавай, а что то вроде снаряд за снарядом подавай.
Да многие бы не выжили, но те кто пришел бы домой уже умели пользоваться модерной техникой да и в городских условиях.

Date: 2016-11-20 08:28 pm (UTC)
From: [identity profile] smprofi.livejournal.com
всего по лесах находилось около 100 000 боевиков - скудова дровишки?
а ничего, что в пиковом случае списочный состав бИндеровцев достигал аж 10 (десять) тыщ человек?

Date: 2016-11-20 08:54 pm (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
тебя в гугле забанили?
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0ahUKEwiiiejRmbjQAhXC1ywKHSR7AccQFghOMAc&url=http%3A%2F%2Firbis-nbuv.gov.ua%2Fcgi-bin%2Firbis_nbuv%2Fcgiirbis_64.exe%3FC21COM%3D2%26I21DBN%3DUJRN%26P21DBN%3DUJRN%26IMAGE_FILE_DOWNLOAD%3D1%26Image_file_name%3DPDF%2FNznuoai_2013_20_5.pdf&usg=AFQjCNE2lEIQgOEl7yvqU2tb7nqyNIMaYQ&sig2=GGc1S4Qz2jHPCo9vBp-yTg&cad=rja

Date: 2016-11-20 09:02 pm (UTC)
From: [identity profile] aryan-magic.livejournal.com
Ну я например, в Раше живу и учился по уже россиянским учебникам ( школу в 2011 закончил), там по бандеровцам цифры куда больше упоминались.

Даже может и 150 тыс. Но это за все время с конца 30ых. Точные цифры не помню. Но это огромная армада. Всякие ИГИЛы и Талибаны меньше в 2-3 раза по численности.

Date: 2016-11-20 09:47 pm (UTC)
From: [identity profile] rsi-12-k.livejournal.com
Через РПАУ имени батьки Махно прошло около 300 тысяч человек с пиком 100-120 тысяч.
Через УПА прошло около 500 тысяч человек.
Тут стоит заранее бы сказать что махновцы на порядок были деморализованы в связи с прелестями первой мировой. А вот бендеровцы толком войны второй мировой и не видели, по этому в войска шли охотно.

Date: 2016-11-20 10:17 pm (UTC)
From: [identity profile] aryan-magic.livejournal.com
Да, притом, что население Галиции, Буковины и Волыни (откуда были основные "рекруты") было совсем небольшим по численности. Это не какие-то там перенаселенные края. Причем, до войны, в которых жило половина поляков ( в крупных городах особенно) и еще куча жидов.

При таком количестве прошедших- это означает фактически тотальное восстание . Просто если посчитать участников и еще их семьи ( которые помогали им с едой , укрытием и тд)- то цифры выйдут под все 2 млн.

Date: 2016-11-21 02:16 am (UTC)
From: [identity profile] hellfish3000.livejournal.com
Какой ты Ариан магик нахуй? Ариан магик гитлера почитали.. А ты Подпиндосник вонючий!

Date: 2016-11-22 10:10 am (UTC)
From: [identity profile] fantaamas.livejournal.com
а вы значит не подпиндосник? )

Date: 2016-11-20 10:49 pm (UTC)
From: [identity profile] kot-pafnusha.livejournal.com
Тема интересная,
но требующая глубокого ист. исследования,
а не теории )))!

Date: 2016-11-21 07:16 am (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
Вам из Москвы, как всегда виднее)))
По восстаниях в лагерях в сети полно материалов. Правда если в РФ запретят Гугл, то искать будет тяжело)))
По подавлению бандеровщины материалом мало - так я об этом и описал как абориген а не вумный историк.

Date: 2016-11-21 07:45 am (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
http://ttolk.ru/2016/10/11/%d0%be%d0%b4%d0%bd%d0%be%d0%bb%d0%b0%d0%b3%d0%b5%d1%80%d0%bd%d0%b8%d0%ba-%d1%81%d0%be%d0%bb%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%86%d1%8b%d0%bd%d0%b0-%d0%b7%d0%b0%d1%87%d0%b5%d0%bc-%d0%b2%d1%8b-%d1%82%d0%b5/

Date: 2016-11-21 12:06 am (UTC)
From: [identity profile] boykivsvit.livejournal.com

Шановний пане,  не до кінця зрозумів реверанси в сторону СС. Можна прикинути, скільки чоловік які навчались по методиці підготовки військ СС могли в подальшому брати активну участь в боєвих діях в ЗУ. Все згадую по памяті можу деякі дати сплутати.
  Про створення дивізії (14ї ваффен СС "Галичина")  було оголошено десь на початку 1943 року.  Сама ідея розроблялась оуніцями мельниківського крила, які були помірковані по стосунку до німців. Ідея полягала в тому , щоб використати успішний досвід 14 року УССів ( Українських Січових Стрільців) коли патріотичну молодь Галичини озброїли і навчили воювати в Австрійській армії. Мельниківців бандерівцями називати не можна, бо ті і тамті сильно образяться. )) ОУНівці крила б  вже в процесі створення дивізії, побачили суспільний резонанс і ентузіазм населення вже в процесі пробували осідлати процес і почали засилати своїх агентів на різні становища в дивізію. Відразу хочу нагадати всім хто східніше від Збруча живе, що німці для галичан і галичани для німців були явищами звиклими і природніми ще по памяті "бабці Австрії" , як тут досі називають Австро- Угорську імперію.Тому режим окупації Галичини був на порядки мякший від наприклад Волині і того що називається смішним словом Україна. Разом з німецькими частинами всього лиш 30 років тому воювали в одних окопах ССтрільці проти Росії. Всеодно тоді і зараз для галичан гірше НКВД МГБ і КГБ ніколи нічого не було. Тому хоч вермахт хоч СС , аби тільки не то обдерте бидло зі Сходу. А 1939- 1941 роки стали для галичан чудовою мотивацією.
    Отже, добровольцями в Дивізію зголосилось коло 80 тис.чоловіків. Кажуть сам Гімлер отримав таку дозу ентузіазму від проявленого галичанами ентузіазму , що навіть виношував ідеї створити ще дивізію Карпатен і Лємберг. Врешті з них всіх відібрали трохи більше 11 тис чол. Наскільки памятаю повна дивізія по штату в німців складалась саме з такої кількості вояк. В липні 1943го дивізійників відправили на навчання і навчали до травня - червня 1944го.
   В липні 1944го дивізія попала під роздачу коло Бродів. Звідси можна спробувати порахувати скільки " бандерівців " були з підготовкою СС.   ( До речі хтось в мемуарах згадував, що офіцери Вермахту признали загальновійськову методику підготовки СС більш ефективною від вермахтівської). Але потрібно визначитись спочатку кого ми називаємо бандерівцями. Бандерівці , то дуже далеко не всі жителі Галичини як то прийнято вважати на диких східних просторах. Феншуйний бандерівець, це член організації ОУН крила Б.Скільки таких було - мені шукати ліньки а по памяті не памятаю. Може кілька тисяч назбирається. ОУНівці крила М, це вже не бандерівці, а Мельниківці. А рядовий воїн УПА то далеко ще не бандерівець. Та й самих УПА існувало в якийсь час не то 3 не то 5 штук.
  


  

Date: 2016-11-21 12:06 am (UTC)
From: [identity profile] boykivsvit.livejournal.com

Після розгрому під Бродами в Ужгороді на збірному пункті зібралось до 3 -5 тис чоловік з дивізії. В більшості обозники і тилові служби які пережили вихід з оточення. Маємо ще 6 тис дивізійників максимум. Я думаю, що максимум до 2 тис були втрати вбитими . Якщо цю цифру перемножимо на три і отримаємо кількість поранених, яких би мало бути при такій кількості вбитих, то отримане число нам скаже, що бандерівців які розсіялись з 14 СС в загони УПА або не бандерівців які просто пішли додому , оскільки були всі не далеко від своїх домів, були десятки або сотні. Якщо хтось знайде цифру,  що таких , які отримали підготовку СС і далі вступили в лави ОУН б і в подальшому воювали в УПА було більше 1000, то я сильно здивуюсь. Хоча ще повірю. Але якщо 10 тис , ну то вибачайте. От і маємо що на приблизно 100тис УПА процент ССівців буде дуже не великим.
  Тепер про унтерштурм фюрерів галицького походження. Їх не було. Практично всі офіцери були вкомплектовані з німців , оскільки підготованих своїх до сучасної війни просто не було, а ті які були зразка  ще 14 го року німцями не признавались. Тому відразу були окремо на навчання так званих підстаршин ( типу єфркєейторів сержантів старшин)  відправлені якась кількість здібніших солдат. Дехто з них за чудові показники в навчанні були відправлені на офіцерські курси, де і вчилися до самої капітуляції. Та і НКВД і всякі там СМЕРШІ і МГБ і ще хто зна яке бидло, хоч і було бидлом , але були далеко не ідіотами. Тому попасти в радянську армію когось з унтерштурм фюрерів навіть якщо б такі були , то з розряду фантастики.
     Щодо постачання і навчання Галичан в радянський час. Суцільна маячня. Не треба приписувати сильну гуманітарку Радянському Союзу. Сильна гуманітарка Галичан йде коренями ще в часи тої Галичини яка була частиною Великої Хорватії, яка пізніше взяла під контроль Київ і розгорнула свою державу від моря до моря, яка своїм гуманітарним і елітарним потенціалом нагодувала Литву і  Польщу, ( як і східняки Росію) , а вже в новітній час сила духу маленького народу в кілька мільйонів чоловік бере витоки ще з кінця 19го. Австріяки не першкоджали особливо розвивати цей дух, поляки перешкодити не змогли при бажанні. Тому виховання національного духу тривало близько 70 років не менше до початку війни 1939 року. . Це дозволило в 18му році створити маленьку але чітко організовану ЗУНР з одною з найбоєздатніших армій на просторах пізнішого СРСРу, створити підпілля в часи Польщі, створити підпілля і розгорнути підпільну армію , взяти під контроль великі площі 1943 -1948 рр. Але по законам війни, все це згинуло під пресом війни, еліту цього руху вибили і розсіяли по еміграціям, а та гуманітарна освіта яку вже отримували в СРСР на мою думку є однією з причин чому ніяких бандерівців зараз нема і бути не може. Як казав мій знайомий , всі справжні українці давно в Канаді. А тут залишився обезголовлений  не навчений і не підготовлений народ. Але на диво в нього і зараз десь береться  сила на такі дурні проекти як майдани і україна.


  Тому пане Кондратіо, як завжди в гуманітаріїв, напрямок думок в статті вірний, багато чого підтримую,  а от з деталями просто жопа. Стеоретипна східняцька жопа.Вибачте за бойківську говірку )))

Date: 2016-11-21 07:25 am (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
Західняки так само зле знають свою історію, як і східняки.
Ви написали багато цінного, але це і так загальновідомо, і статей та книг про це багато уже є. Я зумисне спростив і не влазив у їхні розбірки - Мельниківці, Бульбаші і т.д.
Я ж пишу про те, про що пишуть мало або взагалі не пишуть.
Щодо Великої Хорватії - утримаюсь від коментарів.
Щодо СС - тут справа не в "Галичині", а в тому, що багато націоналістів пройшли навчання диверсійній роботі у німців.
Щодо мене і жопи, то деякі мої далекі родичі були в бандерівцях, і від них я багато про це дізнався, коли ще був совок, а ви пішки під стіл ходили))) а в Києві моїм сусідом, до речі, був Кук.

Date: 2016-11-22 10:03 pm (UTC)
From: [identity profile] boykivsvit.livejournal.com

" Західняки так само зле знають свою історію, як і східняки." - погоджуюсь на 100. Нє, 101. Але думаю абсолютно всі народи можна сюди ж... Що і дає можливість маніпулбвати всіма.


   "Ви  написали багато цінного, але це і так загальновідомо, і статей та книг про це багато уже є. Я зумисне спростив і не влазив у їхні розбірки - Мельниківці, Бульбаші і т.д."  -  ну я не сумнівався ні хвилини , що Вам відомо все або майже все. Але реагував я на написане , враховуючи що читають Вас дуже різні люди. Хоча потрібно було б коментар російською писати, але хай сосуть. Якщо я  розумію 4 з половиною мови, то в інших теж є шанси. При бажанні.
  "Я ж пишу про те, про що пишуть мало або взагалі не пишуть." І це дуже добре. Хоча не зі всім хочеться погоджуватись в тякій темі , але і це теж добре. Як мінімум моя бойківська душа не могла не відреагувати ))
" Щодо Великої Хорватії "- утримаюсь від коментарів. " Я також. Бо знаю про це нічого))) . Мені колись попала мапа на очі такої Хорватії. Її східні кордони проходили акурат по східним кордонам Галичини. 40 км на південь від Львова знаходиться село Стільсько. Копає там здається Бандрівський і копати там ще дуже багато. Одне з найбільших городищ Європи того часу і столиця Хорватського племінного союзу. Це скоріш і є причиною глибокої різниці в  менталітеті галичанина від киянина, як різняться між собою творчість  Франка і Шевченка. Якщо першого можна на 100 процентів назвати душою Галичини- Руси , то чим цінні вічні муки і плачі другого для галичанина  для мене велика загадка. Зрештою як і не зрозуміло, кому спало на думку ліпити націю з двох різних народів )))
"Щодо СС - тут справа не в "Галичині", а в тому, що багато націоналістів пройшли навчання диверсійній роботі у німців. " Я  зрозумів що мається на увазі. Але німці то не ССівці.  Тому і відреагцвав таким чином, щоб у читача не складалось враження про ССівський слід. Якщо хоч хтось здужає прочитати , а тим більше зрозуміти. )
    "Щодо мене і жопи, то деякі мої далекі родичі були в бандерівцях, і від них я багато про це дізнався, коли ще був совок, а ви пішки під стіл ходили))) а в Києві моїм сусідом, до речі, був Кук."   То не страшно. Я виходець з цього середовища, галицького села, всі мої родичі на своїй шкірі в тій чи іншій мірі відчули цю радянську жопу. Стільки біди тут ніколи не було за всі часи , як за кілька воєнних і повоєнних років. І звертаюсь до всіх хто думає, що совєти принесли якусь цивілізацію в Галичину. Совєти відкинули ці землі в розвитку на століття назад, переформатуваши всі складені тисячоліттями взаємостосунки і правові стосунки , таким чином знищивши Край. А на томість вибудували совок, наслідки якого подолати я не бачу можливості. Тим більше в такому проекті як Україна.

Date: 2016-11-22 10:27 pm (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
Чому відкинули. Галичина за Польщі була ще тою дупою.
А совіти чимало їй дали. А те що українці просрали і те, що їм дали (як власне і саму Україну, яку дали їм совіти) - то не на совітів нарікати треьа на на українців, які так і не змогли вирости із бидла до народу.
Років 30 тому Румунія порівняно із Галичиною була прямо таки Індією із якої всі сміялися.
А тепер румуни в кілька разів краще живуть за українців, які виявилися гіршими за циган.

Date: 2016-11-21 04:37 pm (UTC)
From: [identity profile] kuberaja.livejournal.com
В июне 1941-го, НКВД выявили подпольную организацию ОУН в 31-м Отдельном Инженерно-противохимическом батальоне РККА.

Date: 2016-11-21 05:04 pm (UTC)
From: [identity profile] bobtenelli2.livejournal.com
Исходя из того, что знаю от людей, проживавших в тех местах, про которые Вы пишете, Кондратио, то методы разные применялись. Но суть одна - народ нельзя победить, им зато можно манипулировать, причем иногда достаточно долгое время

Date: 2016-11-22 10:03 pm (UTC)
From: [identity profile] boykivsvit.livejournal.com

" Західняки так само зле знають свою історію, як і східняки." - погоджуюсь на 100. Нє, 101. Але думаю абсолютно всі народи можна сюди ж... Що і дає можливість маніпулбвати всіма.


   "Ви  написали багато цінного, але це і так загальновідомо, і статей та книг про це багато уже є. Я зумисне спростив і не влазив у їхні розбірки - Мельниківці, Бульбаші і т.д."  -  ну я не сумнівався ні хвилини , що Вам відомо все або майже все. Але реагував я на написане , враховуючи що читають Вас дуже різні люди. Хоча потрібно було б коментар російською писати, але хай сосуть. Якщо я  розумію 4 з половиною мови, то в інших теж є шанси. При бажанні.
  "Я ж пишу про те, про що пишуть мало або взагалі не пишуть." І це дуже добре. Хоча не зі всім хочеться погоджуватись в тякій темі , але і це теж добре. Як мінімум моя бойківська душа не могла не відреагувати ))
" Щодо Великої Хорватії "- утримаюсь від коментарів. " Я також. Бо знаю про це нічого))) . Мені колись попала мапа на очі такої Хорватії. Її східні кордони проходили акурат по східним кордонам Галичини. 40 км на південь від Львова знаходиться село Стільсько. Копає там здається Бандрівський і копати там ще дуже багато. Одне з найбільших городищ Європи того часу і столиця Хорватського племінного союзу. Це скоріш і є причиною глибокої різниці в  менталітеті галичанина від киянина, як різняться між собою творчість  Франка і Шевченка. Якщо першого можна на 100 процентів назвати душою Галичини- Руси , то чим цінні вічні муки і плачі другого для галичанина  для мене велика загадка. Зрештою як і не зрозуміло, кому спало на думку ліпити націю з двох різних народів )))
"Щодо СС - тут справа не в "Галичині", а в тому, що багато націоналістів пройшли навчання диверсійній роботі у німців. " Я  зрозумів що мається на увазі. Але німці то не ССівці.  Тому і відреагцвав таким чином, щоб у читача не складалось враження про ССівський слід. Якщо хоч хтось здужає прочитати , а тим більше зрозуміти. )
    "Щодо мене і жопи, то деякі мої далекі родичі були в бандерівцях, і від них я багато про це дізнався, коли ще був совок, а ви пішки під стіл ходили))) а в Києві моїм сусідом, до речі, був Кук."   То не страшно. Я виходець з цього середовища, галицького села, всі мої родичі на своїй шкірі в тій чи іншій мірі відчули цю радянську жопу. Стільки біди тут ніколи не було за всі часи , як за кілька воєнних і повоєнних років. І звертаюсь до всіх хто думає, що совєти принесли якусь цивілізацію в Галичину. Совєти відкинули ці землі в розвитку на століття назад, переформатуваши всі складені тисячоліттями взаємостосунки і правові стосунки , таким чином знищивши Край. А на томість вибудували совок, наслідки якого подолати я не бачу можливості. Тим більше в такому проекті як Україна.

Date: 2016-11-22 10:27 pm (UTC)
From: [identity profile] kondratio.livejournal.com
Чому відкинули. Галичина за Польщі була ще тою дупою.
А совіти чимало їй дали. А те що українці просрали і те, що їм дали (як власне і саму Україну, яку дали їм совіти) - то не на совітів нарікати треьа на на українців, які так і не змогли вирости із бидла до народу.
Років 30 тому Румунія порівняно із Галичиною була прямо таки Індією із якої всі сміялися.
А тепер румуни в кілька разів краще живуть за українців, які виявилися гіршими за циган.

Profile

kondratio: (Default)
kondratio

January 2026

S M T W T F S
     1 2 3
4 5 6 7 8 910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jan. 9th, 2026 06:45 pm
Powered by Dreamwidth Studios